Belajar Ngeblog

Ini adalah posting perdana saya, dan juga merupakan awal yang melelahkan ketika pertama kali berkutat dengan yang namanya blog. Jujur saya masih sangat bodoh dan classical ketika mendengar kata “blog”. Main-set saya langsung menjurus pada dua hal blok timur dan blok barat serta KTT Non-blok. Dengernya “G” itu “K” hehehe…. dasar budek ya.

Mudah-mudahan ini merupakan awal yang baik, agar saya bisa terus menulis walau belum tahu harus menulis apa atau dijadikan apa blog ini nantinya. Hitung-hitung mengurangi anggaran biaya lah!! lumayan tidak perlu beli diary.

Tentang ujung senja

perempuan sederhana
Pos ini dipublikasikan di Asal Tulis. Tandai permalink.

3 Balasan ke Belajar Ngeblog

  1. Ujung Senja…
    Yang pertama selalu menjadi sejarah. Saya gembira menjadi sebahagian dari sejarah itu dalam memulakan awal perkenalan untuk sebuah lanjutan persahabatan yang matang dan membahagiakan di blog ini.

    Sesuatu yang menarik di hadapan sana akan berawal dari langkah pertama. walau apapun sikap kita dalam menekuninya, harus dengan keyakinan dan kepercayaan. Yang penting mahu atau tidak, terserah. menulis dan terus menulislah US untuk menaksir diri sebagai apa yang mahu ditulis.Dalam menulis, jangan fikir yang susah, fikir yang mudah untuk dibaca mudah oleh orang lain.

    Syabas dan salut dari saya.
    Selamat untuk menulis dan saya akan selalu mendokong kemajuannya.
    Salam manis dan mesra selalu dari saya di Sarawak, Malaysia. 😀

  2. Ivonie Zahra berkata:

    Assalamualaikum..kunjungan balik.
    Salam kenal ya………:)

  3. Zizima berkata:

    haii. salam kenal yaaa.. tetep semangat buat blognya 🙂

Tinggalkan komentar